Kaikki asiointilomakkeet löytyvät tältä sivulta. Ota yhteyttä Postin asiakastukeen. Palauta tuotteet lähimpään Postin toimipisteeseen. Kirjaudu OmaPostiin. Posti on tällöin sinuun yhteydessä, jotta voitte sopia molemmille sopivan.
Kaupasta noudetut tuotteet tulee palauttaa samaan kauppaan, josta tuotteet noudettiin. Jos tuote toimitettiin teille posti - tai kotipakettina on palautus teille ilmainen, kun viette tuotteen Postiin ja käytätte lähetyksen mukana tullutta palautustarraa. Rahtikokoisen tuotteen palautuskustannuksista vastaa asiakas. Jos haluat vaihtaa, tilaa saman tien uudet tuotteet. Postin kautta lähettäessä liitä mukaan kuitti, vikaseloste sekä yhteystietosi tai vaihtoehtoisesti liitä mukaan täytetty asiakaspalautuslomake (pdf).
Huoltotapaus tai palautus kirjataan asiakastilillesi. Mikäli sinulla ei ole Verkkokauppa. Voit palauttaa tuotteen takaisin verkkokaupalle käyttämällä toimitustapasi mukaista asiakaspalautustapaa (Matkahuolto, Posti tai Schenker). Sulje asiakaspalautuslähetys huolella ja laita mukaan tilauksen mukana toimitettu asiakaspalautuslomake.
Osalla tuotteista on rajoitettu palautusoikeus, eli pakkausta ei saa avata. Lue lisää tuotteista, joilla on rajoitettu palautusoikeus tästä. Asiakaspalautuslomake Kiitos tilauksesta! Kokeilethan uusia tuotteita sisätiloissa, jotta ne pysyvät puhtaina. Lähetä meille sähköinen palautuslomake, jolloin palautuksesi käsittely hoituu sujuvasti.
Huomaathan, että Posti kuljettaa asiakaspalautuksia 5-päivää, siis normaalipaketteja hitaammin. Hyvitämme palautettujen tuotteiden hinnan täydellisenä tilillesi, kun palautus saapuu meille. Jos olet maksanut kortilla, siirretään palautussumma tilauksen yhteydessä käyttämällesi maksukortille. Tuotteen vaihtaminen: Tilaa kaupasta uusi tuote. Palautamme rahasi tuotevaihdosta vähennettynä toimistukuluilla.
Huomioi, että posti meillepäin ei aina tule niin sukkelasti kuin posti asiakkaalle päin. HealthVisor Oy:llä on Postin kanssa solmittu asiakaspalautussopimus. Pakkaa palautettavat tuotteet ja täytetty asiakaspalautuslomake kuljetuksenkestävään pakettiin. Palautus on asiakkaalle maksuton (kts. poikkeukset).
ASIAKASPALAUTUSLOMAKE Kiitos tilauksesta! Vaihto ja palautus. Kaikilla tuotteillamme on vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Ole yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse ennen palauttamista ja sovi palautusjärjestelyistä asiakaspalveljamme kanssa.
Jos olet valinnut maksutavaksi laskun ja teet palautuksen ennen päivän määräaikaa, voimme perua laskun ja sinun ei tällöin tarvitse maksaa mitään (laskulla on päivän maksuaika). Teemme kaikki palautusten hyvitykset Klarnan kautta. Posti toimittaa takkapuut rahtikuljetuksena Manner-Suomeen. Polttopuut toimitetaan lavalle pakattuna asiakkaan haluamaan paikkaan.
Purkupaikalle johtava tie tulee olla käypä raskasta ajoneuvoa varten ja purkupaikan riittävän laaja toimintasäde huomioon ottaen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.