Tarjouksen luonti ja lähetys on tärkeä osa myyntitapahtumaa ja siksi siihen pitää käyttää aikaa. Kerromme seuraavaksi muutamia vinkkejä tarjouksen tekemiseen. Osa näistä voi tuntua itsestäänselvinä, mutta kun olet tuonut kaikki tiedot esiin selkeästi, se vähentää ongelmatilanteita.
Lisätietoja on kohdassa Asiakirjojen lähettäminen sähköpostitse. Kun neuvottelet asiakkaan kanssa, voit muuttaa ja lähettää myyntitarjouksen uudelleen niin paljon kuin tarvitaan. Kun asiakas hyväksyy tarjouksen , voit muuntaa myyntitarjouksen myyntilaskuksi tai -tilaukseksi, jossa myynti käsitellään. Tuohon ei-verkkolaskuna lähettämiseen en osaa ottaa kantaa tällä hetkellä, mutta tuo sinun ehdotuksesi on looginen, joten otetaan se huomioon muutoksia tehtäessä.
Kun asiakas vastaanottaa tarjouksen , sähköpostissa on linkki, jota seuraamalla hän voi valtuuttaa sinut valtuutetuksi järjestelmänvalvojaksi. Jos asiakas hyväksyy tarjouksen , saat vastauksen sähköpostilla. Valtuutettuna järjestelmänvalvojana sinulla on asiakkaan tilin käyttöoikeus ja voit hallita sen palveluita. Ylihintaisen tarjouksen rehellisyyttä on aina syytä epäillä.
Rahojen lähettäminen luottokorttinumeroiden ja erilaisten rahansiirtokoodien avulla on arveluttavaa. Sähköpostiosoitteet on syytä selvittää. Vakavasti otettavat yritykset eivät käytä Internetin ilmaispostiosoitteita.
Tästä ei voi joustaa. Ei minuuteilla, ei sekunneilla. Muista, että tarjouksen lähettäminen on aina tarjoajan vastuulla.
Seuraa Hilmaa aktiivisesti, tutustu asiakirjoihin ajoissa, aikatauluta oma työ ja varaudu h-hetkellä liikenneruuhkaan, rikkinäiseen printteriin tai jumittavaan nettiyhteyteen. Tarjouspyynnön mukaan tarjoukset on tullut toimittaa sähköpostitse. Tarjous on toimitettava sähköpostilla osoitteeseen:. Välittäjä vie tarjouksen myyjälle, ja myyjä joko hyväksyy tarjouksen sellaisenaan, hylkää sen tai tekee vastatarjouksen , jolloin alkuperäinen tarjous lakkaa. Täytä tarjouspyynnön lähettäminen - sivulla pyydetyt tiedot ja lähetä tarjouspyyntösi.
Saat sähköpostiisi vahvistusviestin. Lähetämme tarjouksen ja vastaukset kaikkiin kysymyksiisi viimeistään seuraavaan työpäivään mennessä. Kuluttajan kanssa on selkeästi sovittava käytettävästä laskutustavasta ja kuluttajan vaihtoehdoista laskun maksamisessa. Esimerkiksi kuluttajan sähköpostiosoitteen välittyminen kaupanteon yhteydessä ei riitä perusteeksi lähettää hänelle lasku sähköpostilla , vaan tällaisesta laskutustavasta pitää nimenomaisesti sopia. Huomioithan, että yhteystiedoista Sinun tulee antaa vähintään puhelinnumerosi, jotta lomakkeen lähettäminen on mahdollista.
Tarjouksen lähettäminen sähköpostilla : mikä on lähetettävien liitteiden maksimikoko? Vastaus kysymykseen 11: Yksittäisen sähköpostiviestin liitteen maksimikoko on 10M. Jos liitteen koko ylittää 10M, tarjouksen dokumentit voi lähettää pakattuna (zip).
Tarjouskoriin voit kätevästi kerätä tuotteita, joista haluaisit saada meiltä tarjouksen. Tarjouskorin lähettäminen ei sido teitä ostamaan tuotteita, vaan voit käyttää sitä työkaluna tarjouspyynnön tekemisessä. Hakemuksen lähettäminen ei sido kuluttajaa mihinkään.
Saat tutustua rauhassa kilpailutettuihin lainoihin ja valita niistä parhaiten itsellesi sopivan – tai hylätä kaikki tarjoukset ilman erillistä ilmoitusta. Summarum Rahoitus käyttää aina salattua yhteyttä, joten lähetetyt tiedot ovat turvassa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.