maanantai 6. maaliskuuta 2017

Kiitollinen ystävistä

Niin kiitollisia ollaan kaikista meidän ystävistä ja läheisistä Ikävä kaikkia ja olis ihanaa, kun saatais kaikki samaan kaupunkiin. Se on varmaa, että kun Turkuu mennään takaisin, niin ostetaan sen verran iso koti, että sinne mahtuu ystävät yökylään vaikka joka viikonloppu. Tärkeää oli vain se, että langan päässä oli joku, joka oikeasti välittää.


Jos itse määrittelisin tosiystävyyden, niin se olisi juuri tätä. Voi olla oma itsensä, jutella välittömästi kaikesta ja tehdä spontaanisti sitäsuntätä ilman viikkoja kestävää suunnittelua.

Tästä ystävyydestä olen suunnattoman kiitollinen ! Olen kiitollinen ystävistä , joiden puoleen voi kääntyä ja pyytää rukousapua, kun osuu vaikea asia eteen. Olen iloinen pikkupakkasesta tänään. Tuntuu paljon mukavammalta kuin vesisade tai yleinen harmaus.


Opettajasta, ystävistä , luokkatiloista tai pihasta, jossa viettää välitunnit? Hyvästä ruoasta vai viihtyisistä oleskelutiloista? Sydän ihmiset = Muut ihmiset. Näinkö tällä viikolla jotain, mistä olet kiitollinen ?

Tai auttoiko joku sinua? Näitkö jonkun auttavan muita? Päivittäin olen myös kiitollinen perheestä, ystävistä , töistä, kodista, koulupaikasta, positiivisuudestani ja terveydestäni, vaikka krooninen kipu on vaivannut 2vuotta,en anna sen hallita elämääni. Minä olen kiitollinen siitä , että pääsen liikkumaan.


Perheestä ja ystävistä. Puolisosta, lapsista, kaikista rakkaista läheisistä, katosta pään päällä kaikilla perheen jäsenillä, ruuasta, työstä, ystävistä , harrastuksista, lasten opiskelupaikoista ja monesta monesta muusta asiasta. Kiitollinen ystävistä , jotka soittavat. Kari Piironen hiljenee toviksi ja katsahtaa Keiteleen selälle. Näköala järvelle on rakas, tuttu ja turvallinen.


Mä usein unohdan niiden merkityksen, en osaa pitää ystävyyttä niin suuressa arvossa. Leena Tiusanen, 6 hoiti kehitysvammaista tytärtään miehensä kanssa, kunnes tämä halvaantui. Ja nyt, kun parhaat kaverit ovat eri kouluissa, enkä näe heitä joka päivä, en silti osaa ikävöidä. Mutta ennen kuin alat yhdeksää kiittämätöntä sormella osoittelemaan, kannattaa pysähtyä miettimään, koska itse olet viimeksi osoittanut kiitollisuutta elämästä, terveydestä, ystävistä , jne. Siksi olen Jumalalle äärimmäisen kiitollinen.


Nuorten pitää saada töitä, mutta eivät kaikki tämän ikäiset voi myöskään jäädä kotiin. Mistä sinä olet kiitollinen tänä.

Olen Jumalalle kiitollinen elämän lahjasta, terveydestä, ystävistä , tasapainoisesta elämästä. MUTTA KAIKISTA KIITOLLISIN OLEN SIITÄ ETTÄ HÄN KATSOI MINUT JOKA OLEN SYNTISISTÄ SUURIN KELVOLLISEKSI OMAAN SEURAANSA. Mä olen juuri eniten kiitollinen ystävistä ja lapsista. Esikoinen tosiaan ihan vasta muutti pois kotoa ja välimme ja tapamme pitää yhteyttä ovat vasta muotoutumassa.


Pidän siitä, mihin suuntaan olemme menossa. Sama sitten kuopuksen kanssa, onhan tämä uusi tilanne meillekin kun olemme nyt kaksin. Eilen oli mukava ilta, kun vanhat ystävämme vierailivat meillä.


Saa olla kiitollinen ystävistä , joiden kanssa voi keskustella sellaisistakin asioista, jotka mietityttävät. Tukilääkitystä ei ollut enää eilisillaksi. Otin ensin varovasti puolisentoista uninappia.


Jouduin ottamaan lisää. Sekään ei riittänyt. Unet jäivät vähiksi. Samoin Terosta, kun mä huomasin,. Marianne Helenius (35) Teollisuuden Voima Oyj.


Koulutustausta: - Ylioppilas v. Turun Klassikon lukio. Suuri tarina alkoi maan paljastuessa ja ensimmäisten asukkaiden saapuessa Olen myös mahdottoman onnellinen ja kiitollinen kaikista ystävistä ,.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Suositut tekstit