tiistai 28. tammikuuta 2020

Muistoa kunnioittaen ja suruun osaa ottaen

Emmi Soukkion muistoa kunnioittaen ja suruun syvästi osaa ottaen 6. Vain tuulen hiljainen laulu saattaa lähtijää. Niin kaukana toisistaan ovat elämän alku ja matkan määränpää. Muistoa kunnioittaen ja omaisten suruun. Otan osaa , muistoa kunnioittaen ja muut vaikea sanat Moni ahdistuu kuolemasta, vaikka se ei kohdistuisi omiin läheisiin. Kun tuttavaa tai ystävää kohtaa suru, pitäisi osata sanoa jotain, mutta pelkkä ajatuskin tuntuu vaikealta.


XX:n muistoa kunnioittaen ja sitten oma nimi. Tällä kortilla voit lähettää osanottosi ja lohduttavat sanat surun hetkellä. Matti Meikäläisen muistoa kunnioittaen tai Matti-setää lämmöllä m. Hiukan makuasioita nämä ja. Olin tänään työni puolesta hautajaisissa ja muistotilaisuudessa luettiin adresseja kuten tapana on. N:n muistoa kunniottaen ja suruun osaa ottaen.


Adresseissahan lukee yleensä N. Oletko koskaan miettinyt mitä muiston kunnioittaminen tarkoittaa? Joskus joku on sanonut vihaamastaan ihmisestä ettei hänessä ole mitään kunnioitettavaa. Suruun osaa ottaen Maija ja Martti Meikäläinen perheineen. Tämän lisäksi vasemmalle lehdelle on paikka muistovärssyä varten. Ankin muistovärssy valikoimaan ja kirjoitusohjeisiin siitä, mitä adressiin kuuluu kirjoittaa voit tutustua tarkemmin.


Olemme kaikki yhtä kaikki Jumalaa ja välillämme piste vain pieni. Olen hattara pilven ja kukkanen maan, olen lintunen sinisiipi. Mua kutsuu kerran enkelten maa, ah heihin mä varmaan liityn. Olen polkuni päässä, tuhansista erään ja niitä on täynnä maa.


On viileä ilta, eräs päivä on mennyt, on painunut metsien taa. Pyydän rauhaa sydämeen ja voimaa jaksamaan. Sanat eivät voi ulottua surun syvyyteen, mutta ne kantavat lohdutusta ja valoa, joka heijastuu varjojen takaa. Surussa myötäeläen tuleviin päiviin voimia ja lohtua toivottaen. Suuressa surussa myötäeläen ja osaa ottaen.


Suurin suru on sanaton, syvin. Mua siipeis suojaan kätke, oi Jeesus, Herrani. Suojassas suo mun olla, jos kuinka kävisi. Sä kaikeks tule mulle valollas, neuvoillas. Suo joka päivä elää mun yksin armosta.


SV 238:- muistoa kunnioittaen ja suruun osaa ottaen. Kuoleman laakson takaa aukeaa kirkkauden maailma, meidän elämämme lopullinen päämäärä. En minä ainoastaan ota osaa toisten suruun , vaan suren itse. Meinaan kuristua siihen ikävään jota tunnen sinua kohtaan, enkä pysty antamaan itselleni anteeksi.


Niitä toki voi olla pienempiäkin, mutta iso on yleisempi muoto. Osanottoteksti on painettu muistoadressin välilehden oikealle lehdelle. Eli näillä kunnioitetaan hautajaisissa vainajan muistoa ja joskus myös osoitetaan osanotto läheisille. Aleksis Kivi- muistoa kunnioittaen ja suruun osaa ottaen.


Lepää rauhassa, tuulen kehdossa, tuoksussa kesäisen maan. Aika on eron ja jäähyväisten. Saatavilla valkoisella ja kultaisella nauhalla. Keinutuoli: Kannessa teksti ”Osanotto suruun ”. Lämpimästi muistaen Suovilla 2-os on kaunis 2-osainen surunvalittelukortti.


Jaakko Lehtosen muistoa kunnioittaen. Matkailu Visit Finland.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Suositut tekstit